czwartek, 19 stycznia 2017

" Stan nie! błogosławiony" - Magdalena Majcher

" Stan nie! błogosławiony" - Magdalena Majcher

Wydawnictwo - Wydawnictwo Pascal
Data wydania - 11 stycznia 2017
Liczba stron - 384
Kategoria - Literatura obyczajowa i romans

Moja ocena 8/10 




 Ciepła opowieść o niespodziewanym macierzyństwie i trudnych życiowych wyborach.

Pola jest szczęśliwa – właśnie skończyła 28 lat, realizuje się zawodowo, ma kochającego męża. Poukładane życie do góry nogami wywracają dwie kreski… na teście ciążowym. A przecież nie tak to sobie wyobrażała! W dodatku, lekarze podejrzewają, że dziecko może mieć wadę genetyczną.
Musi dokonać najbardziej dramatycznego wyboru w życiu kobiety. Wyboru, którego musi dokonać samodzielnie. Czy uda jej się pokochać rosnące w niej życie?

źródło opisu: Wydawnictwo Pascal, 2017
źródło okładki: www.pascal.pl






Autorka debiutancką powieścią "Jeden wieczór w Paradise" wysoko postawiła sobie poprzeczkę, dlatego i tym razem oczekiwałam czegoś mocnego. Czy zawiodłam się? Na pewno nie! Nowością jestem zachwycona!

"Stan nie! błogosławiony" jest to opowieść
o Poli i Jakubie, którzy tworzą szczęśliwy i stabilny związek. Oboje pracują i wydawałoby się, że ich życie to sielanka. Niestety, matka Poli skutecznie przeszkadza im w tym szczęściu. Są młodzi i jeszcze nie planują dzieci.
Po zakrapianym wieczorze lądują w łóżku i gdy mija miesiąc, okazuje się, że los jednak potrafi być przewrotny i sprawia, że na teście ciążowym pojawiają się dwie kreski. Czy są z takiego obrotu sprawy zadowoleni? 



Jakub jest szczęśliwy od razu. Pola obawia się, że jej nieszczęśliwe dzieciństwo i trauma, jaką zadała jej matka, sprawi, że będzie popełniała takie same błędy.
Po chwilowym szoku oboje z Jakubem bardzo się z tego faktu cieszą.
Podczas rutynowych badań dowiadują się, że ich dziecko może mieć wadę genetyczną.
  Kobieta, która nawet nie planowała ciąży, spodziewa się dziecka, w dodatku to dziecko może być chore. Zostają z mężem wystawieni na najcięższą próbę.
Co zrobią? Czy podczas takiego wyzwania, jakie daje im los, wytrwają nadal razem?





To powieść nie tylko o miłości i pragnieniu dziecka, ale też o sytuacjach, które z dnia na dzień potrafią wywrócić nasz świat do góry nogami. To też historia kobiety, która pogubiła się w życiu za sprawą matki.
  
Można się zagłębić w lekturze i czytać, czytać, czytać...
Nie mogłam, nie potrafiłam i nie chciałam jej odłożyć, dopóki nie poznałam całej prawdy.     Jest wyjątkowa, nadzwyczaj prawdziwa!
Jestem pod wrażeniem, gdyż autorka wykazała się dużą znajomością tematu.
Polecam!!!




19 komentarzy:

  1. Już nie mogę się doczekać kiedy sięgnę po ten tytuł:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze tej autorki. To raczej nie moje klimaty, ale...nigdy nie mów nigdy, prawda? :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjna powieść! Wyzwala mnóstwo emocji i skłania do przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie też czeka w kolejce:)
    Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja też chcę przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie się zapoznam z tą powieścią, lubię, kiedy tyle emocji się w czytelniku odzywa. A i temat wydaje się bardzo interesujący. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A również uwielbiam emocjonujące książki ;)

      Usuń
    2. Kiedyś bardziej stawiałam na sensację, thriller, kryminał, a dziś równie często sięgam po takie właśnie nasycone emocjami historie. :)

      Usuń
  7. Zapowiada się powiesć dużo ciekawsza niż puste opowiastki o miłoscie, gdzie głownym problemem jest złamany tips. Zatem warto zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  8. A do mnie pojutrze dojdzie, już wiem, że będę zachwycona, to napewno moje klimaty, ,,Fajnie ,że powstał ten blog dzięki niemu nie musze się zastanawiać, która książkę wybrać, ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszy mnie to, że pomagam w wyborze książek ;)
      Buziaki Kasiulek

      Usuń
  9. Szczęściara! Czaję się na tę lekturkę, a teraz jestem zaciekawiona jeszcze bardziej. :) Tymczasem na półce na swoją kolej czeka "Jeden wieczór w Paradise". :)

    OdpowiedzUsuń