sobota, 7 stycznia 2017

" Na jej rozkazy " - A.M. Chaudière, Angelina Caligo

" Na jej rozkazy " - A.M. Chaudière, Angelina Caligo 

 


Cykl - Trylogia Różana (tom 1)
Wydawnictwo - Czarna Kawa
Data wydania - 30 października 2016

Liczba stron - 272

Kategoria - Literatura obyczajowa i romans

 
Moja ocena 7/10
 
 
 




Fanny, niebanalna dziewczyna dorabiająca w gazecie dla pasjonatów roślin, spotyka piękną i wyniosłą prezeskę Art.F. Ich rozmowa nieoczekiwanie staje się początkiem wzajemnej fascynacji spotęgowanej różnicami. Mimo jej natężenia Rosalie proponuje Fanny jedynie związek BDSM oparty na umowie. Dziewczyna, zauroczona siłą charakteru i urodą Rose, wbrew sobie i swoim doświadczeniom zgadza się. Ile wytrzyma? Czy jej uczucie przebije się przez pancerz ochronny Rose?
 
 Jeśli powieść 50 twarzy Greya wzbudziła emocje i zachwyt milionów czytelników, to ta pozycja ma co najmniej taką samą szansę. Zamieńmy jednak pana Greya na panią Lewis, a Anastasię na wielowymiarową Fanny, wyostrzmy kolory, zwiększmy głębię, dodajmy więcej bólu i okrucieństwa, więcej emocji i zmysłowości. Dopuśćmy do głosu obydwie bohaterki, wniknijmy mocno i z bliska w ich doświadczenia i światy, a otrzymamy fascynującą opowieść o mrocznym świecie sadomasochistycznych związków lesbijskich i biznesu.

Do czytania z wypiekami na twarzy i drżeniem rąk.

źródło opisu: strona www wydawnictwa

źródło okładki: strona www wydawnictwa Czarna Kawa




 Historia miłosna Fanny i Rosalie jest, według mnie, interesująco napisana, postacie nie są obdarte z myślenia czy uczuć. Powieść opleciona jest nutą tajemnicy i napięcia seksualnego między dwoma kobietami. Ma coś w sobie, nie pozwala się odłożyć na półkę. 
Przeszłość jest jak natrętna  mucha - nie da się jej od tak odpędzić. Obie bohaterki muszą się z nią zmierzyć.

 Co do scen erotycznych - to część naszego życia. Nie jestem osobą ani pruderyjną ani rozwiązłą, a do kwestii seksu podchodzę z wrodzonym rozsądkiem. Owszem, dziwią mnie jakieś umowy partnerskie i związki typu
BDSM, ale myślę, że to rzecz gustu czy charakteru. Po przeczytaniu lektury zastanawiałam się, jaka jest różnica pomiędzy uległością a silnym charakterem. Czy to właśnie słabość charakteru nie powoduje tego, że szukamy uległości. Albo właśnie oddanie w całości ciała i umysłu to domena osoby silnej.
  Wiem na pewno, że uległość i dominacja to układ między osobami, które się szanują i wzajemnie rozumieją swoje potrzeby wewnętrzne.


Książkę czyta się szybko, wyobraźnia pracuje,  a czas mija niepostrzeżenie...   
Nie jest wulgarna. Ukazuje to, jak zabiegamy też o prostą miłość, o szansę na nią i pragnienie bliskości.
 Bliskość fizyczna to podstawa dobrego związku. Wielu z nas jednak nie do końca rozumie, co oznacza taka fizyczna bliskość. Zwracamy uwagę tylko na to co oczywiste, ale zapominamy o drobnostkach. A to właśnie takie drobnostki budują naszą intymność i szczęście w związku.

  To również opowieść o spełnionych i niespełnionych marzeniach oraz skomplikowanych relacjach rodzinnych. 
Czekam z niecierpliwością na kolejne losy dziewczyn ;)

  
Możliwość przeczytania dały mi autorki oraz  


17 komentarzy:

  1. Ja już nie mogę się doczekać drugiej części tej serii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, skończyła się w takim momencie, że.... ;)

      Usuń
  2. Hmm, chyba się skuszę, nie teraz, ale w wakacyjnym czasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi nieźle, chociaż nie jestem fanką tego typu historii.

    Zaobserwowałam i zapraszam do siebie:
    http://douceurvoix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie książki i sądzę , że stała by się moją ulubioną ! Muszę ją przeczytać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawilas mnie ta książka! Chyba się kiedys na nia skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Średnio przepadam za takimi książkami, ale do tej być może bym się przekonała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ani pruderyjna,ani rozwiązła,hi,hi.
    Książka sam nie wiem ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się Twoje osobiste przemyślenia, ale erotyki to jednak literatura nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również nie przepadam za tym rodzajem, ale czasami trzeba coś przeczytać by być na bieżąco na rynku wydawniczym :)

      Usuń
  9. Książka jest fantastyczna już nie mogę się doczekać drugiego tomu pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń