wtorek, 31 stycznia 2017

Podsumowanie miesiąca - styczeń!

Podsumowanie miesiąca - styczeń!

Bloga prowadzę troszkę więcej niż cztery miesiące. 


Robiąc statystykę stycznia, który nam się kończy - wyniki są  rewelacyjne! 

15 pozycji przeczytanych ;)

 

1 -"Rozdroża" - Sabina Waszut 

2 -  " Noc Kupały" - Katarzyna Berenika Miszczuk

3 -" Na jej rozkazy " - A.M. Chaudière, Angelina Cali... 

4 - "13 lekcji jogi" - Agnieszka Passendorfer

5 - " W obcym domu" - Sabina Waszut

6 - " Chłopak, który stracił głowę " - John Corey Wha... 

7 -  "Miałam sen" - Mikołaj Maziarz

8 -  " Szpieg " - Paulo Coelho

9 - " Pozytywka" - Agnieszka Lis 

10 - " Stan nie! błogosławiony" - Magdalena Majcher

11 - "Kwiat magnolii" - Anna Crevan Sznajder 

12 - "Noc sztyletników " - Adam Węgłowski 

13 -  "Klątwa utopców" - Iwona Banach

14 - " Karuzela " - Agnieszka Lis

15 -"Dotyk Północy" - Adelina Tulińska

 

Ciężko mi było wybrać  jedną książkę.
Zdecydowałam zatem, że wyjątkowo w tym miesiącu będą dwie powieści!
Mam nadzieję, że książki  zmieszczą się na podium ;)
Dodatkowo dałam wyróżnienie, jak szaleć, to szaleć ;)


 Pierwsze miejsce zajęły ex aequo dwie książki, przy których płakałam. Jedna sprawiła łzy szczęścia, druga natomiast łzy smutku.

 "Klątwa utopców" - Iwona Banach      oraz
                                               "Karuzela" - Agnieszka Lis


Natomiast wyróżnienie za rewelacyjny debiut daję  książce

                             "Dotyk Północy" - Adelina Tulińska
 
  
Gratuluję!!!

Chciałam również poinformować, że znikam na ferie do 6 lutego!
Moja podręczna walizka już spakowana ;)
 Do miłego kochani!!!

 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję tak udanych wyników. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko mój wynik w styczniu prawie taki jak Twój jeżeli chodzi o ilość.Z tych co u Ciebie czytałam tylko "Pozytywkę" ,a "Karuzelę" będę miała pożyczoną na dniach....
    Tobie życzę miłego wypoczynku i nabrania sił na dalsze miesiące...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, ooo to Tobie również gratuluję wyników!

      Usuń
  3. Wspaniałego wypoczynku! :)
    A styczniowych wyników jak najbardziej gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję bardzo udanego miesiąca. Wytrwałości :)
    Pozdrawiam
    http://zaczytanawiedzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanego wypoczynku i gratuluję świetnych, styczniowych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miłego wypoczynku Aguś. Świetny wynik😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaa... ale jak to... znikasz... No dobra! Jakoś spróbuję nie zdechnąć z tęsknoty... jeszcze te dwa dni. ;) Mam nadzieję, że wrócisz szczęśliwa. :D

    OdpowiedzUsuń