poniedziałek, 14 września 2020

„Utracona miłość” Magdalena Krauze - ZAPOWIEDŹ PATRONACKA

Wprowadziłam grafikę, która pokazuje pozycje objęte przez mój blog patronatem. Będzie czytelniej. Mam nadzieję, że spodoba się Wam.





Pierwszą październikową pozycją, jaką chciałabym Wam polecić, jest  „Utracona miłość” Magdaleny Krauze. Jest to kolejna już powieść autorki pod moim patronatem.
Polecam na jesienne wieczory.


Majka i Michał, mimo młodego wieku, planują wspólną przyszłość. Ale nawet ich niezwykle silne uczucie nie jest w stanie zwyciężyć, gdy na horyzoncie pojawia się toksyczna matka chłopaka. On rozpoczyna prestiżowe studia medyczne w Londynie, ona zostaje w Warszawie... Mijają lata. Majka tkwi w nieszczęśliwym związku, tymczasem rozwiedziony Michał wraca do Polski. Nic nie dzieje się jednak bez przyczyny, a los tylko pozornie kieruje się przypadkiem. Czyżby szczęście i miłość czekały tuż za rogiem?

Czytaliście wcześniejsze pozycje autorki?
Planujecie czytać tę najnowszą?

5 komentarzy:

  1. Świetnie, że możemy wspólnie potrenować tak ciekawej książce. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i czekam, bo czytałam poprzednie książki autorki.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby taka sielanka, a jednak bardzo ciekawią mnie te losy tej dwójki. Często jest tak, że jak ktoś wyjedzie i wraca to wtedy rodzą się nowe miłości, a może raczej powracają :)

    OdpowiedzUsuń