poniedziałek, 9 lipca 2018

Zapowiedź thrillera politycznego „Gwiazda północy”




JEŚLI MIAŁBYŚ PRZECZYTAĆ TYLKO JEDNĄ KSIĄŻKĘ 
W TYM ROKU - TO POWINNA BYĆ WŁAŚNIE TA! 

  


16 lipca swoją premierę będzie miał thriller polityczny „Gwiazda Północy”
Ta książka to opowieść o losach trzech bohaterów, żyjących w państwie, gdzie prawda jest dziwniejsza niż fikcja.

Zdrajca, szpieg i przestępca. 


Troje obcych ludzi poświęca wszystko, aby stawić opór reżimowy Korei Północnej. 
W tym ambitnym thrillerze autor ujawnia nieznane sekrety kraju, do którego wstęp ma niewielu - a jeszcze mniej może się z niego wydostać. 

W 1988 roku nastolatka o koreańsko-amerykańskich pochodzeniu zostaje porwana z plaży w Korei Południowej przez służby Korei Północnej. Dwadzieścia dwa lata później jej siostra bliźniaczka wciąż szuka zaginionej i staje się obiektem zainteresowania CIA. Wkrótce odnajduje dowody, że porwana może nadal żyć w Korei Północnej, więc wyrusza do samego centrum okrutnego reżimu. 

Zainteresowani ?


11 komentarzy:

  1. Polecę mojemu kuzynowi tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem to, coś dla mojego narzeczonego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej sobie odpuszczę, nie moje klimaty :)
    http://whothatgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi bardzo ciekawie :) Lubię takie klimaty.
    Pozdrawiam!
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie do końca jestem przekonana do thrillera politycznego ^.^ Aczkolwiek może by mnie wciągnął... Zastanowię się jeszcze nad tą książką :)

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. OOOoo czuję, że bardzo mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi ciekawie! Lubie thrillery, ale żadnego politycznego jeszcze nie czytałam, więc chyba trzeba będzie spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Thriller polityczny niestety nie jest dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka tematyka bardzo mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę, że na razie go sobie podaruję. Poczekam na jakieś recenzję i być może jakiś czas po premierze się skuszę! :)

    OdpowiedzUsuń