poniedziałek, 17 października 2016

"Motyle i ćmy" - Ewa Przydryga

                          "Motyle i ćmy" - Ewa Przydryga

 

 Data premiery: 12 września                                                  

Wydawnictwo: Novae Res
Ilość stron: 306
Moja ocena: 8/10





Ewa Przydryga - urodziła się i mieszka w Poznaniu. Jest absolwentką filologii angielskiej, pracuje jako nauczycielka i tłumacz języka angielskiego. Jej pasją są podróże po najodleglejszych zakamarkach Francji.                  ,,Motyle i ćmy’’ są jej debiutem literackim






Julia Różańska stoi u progu wielkiej kariery w świecie mody. Zaprojektowała kolekcję ze złotych pajęczych nici, od której sukcesu zależy to, czy zdobędzie stanowisko, pieniądze i sławę. Tymczasem na miesiąc przed wielkim pokazem Paris Fashion Week ktoś włamuje się do jej pracowni i niszczy bezcenne stroje.
Miłość, tragiczna śmierć przyjaciółki sprzed lat, poszukiwanie zaginionej córeczki, siostrzana więź, a także intryga kryminalna. W tle światowa stolica mody – Paryż – a także urokliwa Prowansja, egzotyczna Indonezja oraz… Poznań i jego nieznane zakamarki.


                                       źródło opisu: materiały wydawnictwa



 To powieść, która robi naprawdę duże wrażenie fabułą, bohaterami, intrygą oraz zagadkami, których do końca nie jesteśmy w stanie odgadnąć. Jedna z najbardziej wciągających książek, jakie miałam okazję czytać. Za każdym razem kiedy kończyłam rozdział mówiłam sobie, że to już ostatni na dziś ...ale zawsze działo się coś, czego się nie spodziewałam i czytałam dalej :)
Autorka potrafiła zaintrygować i wciągnąć głęboko do swojego świata. Nic tu nie jest przewidywalne i trzyma w napięciu do ostatnich stron.

Dzieje się tu naprawdę wiele. Włamania, pogróżki, zagadkowe morderstwa, strzelanina, nawet wątek miłosny – to wszystko czeka na  Was, wystarczy tylko wziąć książkę do ręki...
                             Polecam! 

Ogólnie rzecz biorąc, bardzo mi się podobała!!

5 komentarzy:

  1. Marcin piszę :-) ja nie wiem,czy przeczytam bo raczej nie pasjonuje mnie świat modelingu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu motyw główny, to nie modeling a tajemnica z przeszłości, która dręczy bohaterkę powieści. Na pewno Cię zainteresuje ;)

      Usuń
  2. Jakiś czas temu miałam okazję przeczytać tę książkę i właśnie piszę jej recenzję. Szczerze mówiąc, nie spodziewałam się aż tak świetnej prozy.Naprawdę warto sięgnąć po tę powieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ja również byłam zdziwiona jakością tej ksiażki;)

      Usuń