sobota, 1 kwietnia 2017

Podsumowanie miesiąca - marzec!!

Podsumowanie miesiąca - marzec!!

 Bloga prowadzę troszkę więcej niż pół roku!!

Robiąc statystykę marca, który nam się skończył - wyniki są  mizerne. Jak na mnie oczywiście.
W styczniu zrecenzowałam 15 książek.
W lutym - 11,  a teraz najmniej, bo tylko 9...marnie, prawda?
W marcu przeczytałam więcej książek, ale tylko tyle zdążyłam Wam zaprezentować. Niestety sytuacje życiowe nie zawsze pozwalają nam zajmować się blogiem, nad czym ubolewam.
  1.  " Ścieżki przeszłości" - Edyta Kowalska
  2.  "Królowa Śniegu" - Anna Klejzerowicz
  3.  " Klątwa przeznaczenia" - Monika Magoska-Suchar, ...
  4.  " Gałęziste" - Artur Urbanowicz
  5.  "Tajemnica zamku" - Krystyna Mirek
  6.  " Chwila na miłość" - Joanna Stovrag
  7.  "Zakazane życzenie" - Jessica Khoury
  8.  "Naturalna kuchnia wegetariańska" - Caroline Muel...
  9.  " Pokojówka na salonach" Agnieszka Rusin



W tym miesiącu dwie książki sprawiły, że odleciałam całkowicie w inny wymiar zapomniałam o otaczającym mnie świecie. KONIECZNIE musicie je przeczytać!!
 Pierwsze miejsce zajęły ex aequo dwie książki!!
 „Gałęziste” - Artur Urbanowicz  oraz  „Klątwa przeznaczenia” - Monika Magoska-Suchar, Sylwia Dubielecka.

GRATULUJĘ!! 

 

25 komentarzy:

  1. Aguś to i tak świetny wynik :) Klątwa również mnie zauroczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wyniku! :) Wśród przeczytanych przez Ciebie książek jest kilka tytułów, z którymi chciałabym się zapoznać, ale raczej nie zdążę tego zrobić w kwietniu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj idzie ciepło, to może nadrobi się zaległości w czytaniu :)

      Usuń
  3. Małgorzata Heimel1 kwietnia 2017 14:11

    Tytuły zapisane.Dziekuje Agnieszko za polecenie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. "Gałęziste" będę czytać. Gratuluję wyników!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem zbytnio usatysfakcjonowana, ale cóż. Czasami życie za nas wybiera :)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. hehehe no przy Tobie to faktycznie :D
      Serdeczności!!

      Usuń
    2. Oj, bo ja czytam kompulsywnie, ze stresu. Myślę, że to El Dorado w kwietniu się skończy.

      Usuń
  6. Muszę przeczytać Gałęziste. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 9 książek w 1 miesiącu to świetny wynik, ja jak 1 dobrą książkę w miesiącu skończę to jestem zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wynik imponujący. Gratuluje. Ciekawa jestem jaki bedzie kwiecien;) życzę rekordu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo książek :-) Gratulacje. Może napiszesz instrukcje jak przeczytać tyle książek w tak krótkim czasie? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Instrukcje? To chyba zależy jakie książki czytamy. Jak wciągnie, to nie ma zmiłuj..trzeba skończyć hihihi

      Usuń
  10. "Królową śniegu" właśnie przyniosłam z biblioteki.Innych z Twojej listy (całkiem dobry wynik marcowy) nie czytałam...mam nadzieję ,ze jeszcze.Dostałam wczoraj w prezencie "Słowika"....bardzo mnie to cieszy,ze będę miała własną na półce

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten ból, że życie weryfikuje nasze plany. Gratuluję wyniku.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście... kiepski wynik. ;) Kochana, dla mnie to byłby mega wynik. :D Tak trzymaj. :)) Jeszcze raz ogromnie dziękuję za przepiękną lekturę jaką jest "Chwila na miłość". <3

    OdpowiedzUsuń
  13. O książkach, które dałaś na podium czytałam same pozytywy. Z pewnością kiedyś je przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje Agusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kompletnie przestałam liczyć ile książek czytam :) Ale cieszę się, że mam miejsce, w którym mogę do każdej wrócić :)
    W każdym razie oby nadal szło Ci tak dobrze, jak Ci idzie :) Miło się czyta Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń