czwartek, 21 lutego 2019

„O matko i córko! Duet mamy i córki, z którym nie można się nudzić” Katarzyna Błędowska, Paulina Błędowska





Wydawnictwo -  Sine Qua Non
Data wydania - 28 listopada 2018
Liczba stron - 336
Kategoria - biografia/autobiografia/pamiętni



Te dwie kobiety zrobiły wielką karierę kręcąc vlogi. To duet, który zdobył serca setek tysięcy ludzi. Bez przekłamania i oporów ukazują nam dwie strony tego samego medalu. Pokazują, jak być dobrą córką i rozsądną matką. Ich kanał na youtube to „O matko i córko! ”
 Słuchaliście? Znacie je?


Ja pierwszy raz dowiedziałam się o ich duecie w momencie, gdy trafiła do mnie książka. Zaraz po jej przeczytaniu, obejrzałam kilka odcinków i muszę przyznać, że wiem już, dlaczego są tak rozpoznawalne. To pełne życia i ogromnego temperamentu kobiety. 

Katarzyna i Paulina pokazują nam, jak powinno budować się prawidłowe relacje między pokoleniami. Jak nie dać się buntowi nastolatki i wszystko zamienić we wspaniałą lekcję życia.  
Jak napisały obie, nie było łatwo, bo tak oryginalne i temperamentne kobiety nie mają łatwego i uległego charakteru, ale pokonały to wszystko i stały się dla siebie najlepszymi przyjaciółkami. To, co je łączy to szczera, naturalna oraz wyjątkowa relacja.



Książka zaczyna się życiem Katarzyny, jej oczekiwanie na dziecko i narodziny córki. Potem dzieciństwo, podstawówka, gimnazjum i kolejne etapy rozwoju. Krok po kroku poznajemy cienie i blaski tego zgranego duetu.
Bardzo fajnie czyta się tę pozycję. Czasami serce ogarnia wzruszenie, zwłaszcza jak widzimy zdjęcia małego dziecka, bobaska wręcz. Potem cała reszta zdjęć z każdego okresu.  Okazuje się, że Paulina od małego była indywidualistką. Wszystko musiało być po jej myśli. Rodzicie to uszanowali, traktowali małą istotę, a potem kobietę, jako ważną postać. W książce jest dużo prywatnego życia kobiet. Historie, które tutaj są opisane, w bardzo małym stopniu powielają się z filmami na vlogu. Będzie idealnym uzupełnieniem dla fanów kanału „O matko i córko!!!” oraz poradnikiem dla tych, którzy są zainteresowani poznawaniem relacji rodzinnych.

 „O matko i córko!” to świetne dialogi, realne problemy poruszane przez obie panie, no i wspaniała sesja zdjęciowa do tej książki. Całość jest jak najbardziej godna polecenia. 











 

22 komentarze:

  1. Jestem stałą widzką kanału na YouTubie, który prowadzą dziewczyny, także książkę z ogromną przyjemnością również przeczytam, jeśli będę miała taką okazję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tym duecie. Książkę widziałam w księgarni ale jakoś mnie nie przekonała. Po twojej recenzji muszę jej się przyjrzeć :) pozdrawiam :) www.wspolczesnabiblioteka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też pewnie by nie wpadła w oko. Nie znałam tych kobiet wcześniej.

      Usuń
  3. Nie słyszałam wcześniej o tym duecie. Może skuszę się na książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam wcześniej o ich kanale, ale nigdy nie miałam okazji oglądać vlogów :)

    Z e-BOOKIEM POD RĘKĘ

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzadko kiedy oglądam vlogi, bo zwyczajnie brak mi na to czasu. Ale książka zainteresowała mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za biografiami, byłabym skłonna takie czytać tylko w przypadku ludzi, którzy naprawdę mnie fascynują. A w tym przypadku tak nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym duecie, muszę zobaczyć jeden filmik :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam ten duet i czasami oglądałam ich vlogi na YouTube :)
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. znam ich kanał ale nie kupuję tego typu książek

    OdpowiedzUsuń
  10. Szczerze mówiąc, zupełnie nie znam tych pań, ale i książki bym nie kupiła. Nie lubię tego typu literatury. Pozdrawiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o nich nie słyszałam, choć sama lektura wydaje się ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń